donderdag 12 maart 2009

Mijn werkzaamheden

Ik heb in de afgelopen berichten weinig vermeld over mijn werkzaamheden maar volgende heb ik gedaan of ga ik nog doen:

Sinds afgelopen dinsdag ben ik voor een paar dagen bij de klant van teamlid Monica.
Haar klant is een marketing en communicatie buro en hebben oa de tv opnames geregeld voor nationale vrouwendag. Er is behoefte aan kennis tav inrichten van hun website en hoe klanten service gericht te benaderen.

Vanaf volgende week zal ik teamlid Gossia bij staan in het verbeteren van service management en cultuur in het bedrijf waar ze gisteren is gestart. Na een week is haar eerste assignment ook beeindigd.

Om de ervaringen die ik heb gehad, tav verkeerde verwachtigen, te voorkomen zal ik waarschijnlijk in de laatste week alle klanten van het IBM CSC Vietnam team 4 gaan bezoeken.

Gisteravond hadden we weer een uitnodiging voor een diner ditmaals mochten we aanschuiven bij de directie van het Hotel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten