woensdag 4 maart 2009

Eten

Gisteravond zijn we, op uitnodiging van de kamer van koophandel van Hai Phong, naar een leuk restaurant geweest (aantal foto´s staan al in het album). Eten was goed alleen veel vis en andere beesten van uit het water. Vis in niet mijn ding maar de garnalen en visfile waren ok. Van de schelpdieren ben ik maar afgebleven. Gelukkig hebben ze ook veel groente wat zeer lekker was.

We hebben met de bedrijf afgesproken dat ik in iedergeval tot en met vrijdag blijf en dat we dan gaan bepalen of we verder gaan of niet. Er lijkt al een redelijke kenis aanwezig is tav pc gebruik (windows, office enz). maar ik denk dat hier ook nog wel wat mogenlijkheden zijn om kennis te delen. Verder hoop ik ze aanbevelingen te kunnen doen over maken van backups etc. tbv continuiteit van het bedrijf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten